Tävling

När SbRf anordnar tävlingar behöver klubben medlemmarnas stöd - det går åt många funktionärer!

Det finns arbetsuppgifter som passar alla, gammal som ung, de med hästvana såväl som de helt utan erfarenhet av hästar. Därför är detta även ett ypperligt tillfälle för barn, föräldrar, mor- och farföräldrar och kompisar att umgås och ha trevligt tillsammans!

Vi är glada för all hjälp, även om du kanske bara kan hjälpa till några timmar under en tävlingsdag så är din hjälp värdefull. Som funktionärer får du självklart fika under dagen och beroende på hur länge du jobbar och om det finns möjlighet att ordna mat vid arrangemanget så bjuds du på en enklare lunch. Detta kan variera mellan olika tävlingar.

En viktig, obligatorisk post på tävlingarna är sjukvårdare. Du som har sjukvårdskompetens motsvarande minst hjärt- lungräddning är därför mycket välkommen att anmäla dig som funktionär!

Publicerad: 2022-11-26

Senast uppdaterad: 2023-08-14